Hyvä työ – 23.2.2015 – vapaa pääsy

Työkykyä ja työhyvinvointia edistävien työvälineiden pilotointi kuntasektorilla

blogikuva2

Onko teillä toteutettu työhyvinvointikysely? Esiteltiinkö tulokset henkilöstölle vai kävittekö yhteisen keskustelun? Syntyikö ideoita kuinka työpaikan hyvinvointia edistetään? Saitteko sovittu toimenpiteistä?
Oletko huomannut vaikutuksia?

Tervetuloa Hyvä työ –hankkeen järjestämään tilaisuuteen, jossa esittelemme tuloksia Työpaikkatutkan pilotoinnista kuntasektorilla! Työpaikkatutkaa on menestyksellisesti käytetty teknologiateollisuudessa työpaikkojen hyvinvoinnin edistämiseksi. Työpaikkatutka on menetelmä, joka osallistaa työyhteisön jäsenet ideoimaan ja sopimaan käytännön menetelmistä työhyvinvoinnin edistämiseksi. Me tahdoimme kokeilla sitä kuntasektorilla ja nyt kerromme kokemuksistamme.

Vapaa pääsy – tervetuloa!

23.2.2015 klo 14:00 – 16:00

Itä-Suomen yliopisto, Koulutus- ja kehittämispalvelu Aducate, Aurora-rakennus Au205, Yliopistokatu 2, Joensuu

Ohjelma:

• Kahvit ja ilmoittautuminen
  • Hyvä työ, projektipäällikkö Tuula Hirvonen, Aducate
  • Työpaikkatutka ja työkykytalomitä opimme, Sanna Saastamoinen, Aducate
  • Käytännön kokemuksia, työsuojeluvaltuutettu Pauli Raappana ja pääluottamusmies Heidi Pakarinen, Joensuun kaupunki
  • Muita vaihtoehtojaratkaisukeskeisyys ja oivalluttaminen, Arttu Puhakka, Aducate
  • Miten eteenpäin?, työhyvinvointipäällikkö Minna Piiroinen, Joensuun kaupunki

Ilmoittaudu, niin tiedämme varata tarpeeksi kahvia ja kahvileipää.

blogilogot