Jatkuva oppiminen Itä-Suomen yliopistossa

Itä-Suomen yliopiston jatkuvan oppimisen koulutustarjonta on helppo väylä itsensä kehittämiseen, ammattiosaamisen täydentämiseen ja yrityksen osaamispääoman laajentamiseen. Blogissa henkilökuntamme sekä vierailevat asiantuntijakirjoittajat avaavat ajankohtaisia teemoja koulutuksen ja jatkuvan oppimisen näkökulmasta.

Jatkuvan oppimisen kokonaisuus vastaa yksilöiden, työelämän ja yhteiskunnan tulevaisuuden tarpeisiin. Se on uusimpaan tutkittuun tietoon perustuvaa koulutusta, joka tarjoaa kaikille avoimet ovet tarvittavan tiedon ja taidon luo – helposti ja nopeasti, missä vain, milloin vain.

Jatkuvan oppimisen keskus

Jatkuvan oppimisen keskus on Itä-Suomen yliopiston asiantuntijaorganisaatio, jossa työskentelee yli 70 koulutuksen ammattilaista. Toimintamme koostuu täydennyskoulutuksesta, avoimesta yliopisto-opetuksesta, laajasta hanketoiminnasta sekä organisaatioiden kehittämistyöstä. Yksikkömme sijaitsevat Kuopiossa ja Joensuussa, mutta palvelemme laajasti myös valtakunnallisesti ja kansainvälisesti.

Jatkuvan oppimisen keskus
Avoin yliopisto