Työelämäyhteistyö humanistisella osastolla jatkuu – yhteistyöstä kiinnostunut, poimi tästä vinkit

HUMUS-hanke päättyy elokuun 2022 loppuun, mutta eri alojen organisaatiot voivat jatkossakin kehittää humanistisen osaston kanssa kieli- ja kulttuuriosaamistaan ja tarjota humanistisen alan opiskelijoille yhteyksiä työelämään. Työelämäyhteistyön tavoitteet, kesto ja laajuudet sovitaan aina tapauskohtaisesti. Otamme toiveesi joustavasti huomioon – uudet avaukset ovat aina tervetulleita!

Yhteistyö humanistisen osaston kanssa voi olla esimerkiksi:

• kurssiyhteistyötä, kuten asiantuntijapuheenvuoro, projektityö, suunnitteluspintti tai yhteistyökurssi.
  • mentorointia tai työn varjostusta.
  • ohjelmistokehittämistä
  • opinnäyteyhteistyötä
  • työelämäpäiviä, sisältäen alumnitarinoita, organisaatiovierailuja ja työpajoja.
  • työharjoittelu.

Humanistisen osaston verkkosivulle on tehty oma sivunsa, jossa osastolla tehtävää työelämäyhteistyötä esitellään. Lue  lisää yhteistyömuodoista ja humanistisen osaston verkostosta: Humanistisen osaston työelämäyhteistyö (linkki avautuu uudelle välilehdelle).

Katso videolta, mitä humanisti antaa organisaatiolle:

Humanistisen osaston työelämäverkostoon liity tilaamalla uutiskirjeen. Noin neljä kertaa vuodessa lähetettävässä kirjeessä kerrotaan tuoreimmat uutiset yhteistyötoteutuksista ja osaston työelämätapahtumista sekä alumneja koskevista aiheista.

Uutiskirjeen voit tilata tästä: Uutiskirje – Humanistisen osaston työelämäkumppanit (linkki avautuu uudelle välilehdelle)

Kuvitus, kirjekuori