Info

HUMUS – Humanistit uudistuvassa työelämässä -hanke pyrkii parantamaan humanistisilla koulutusaloilla opiskelevien ja niiltä valmistuneiden työelämäyhteyksiä erityisesti Itä-Suomessa.  Hanke tukee eri tahoja tunnistamaan aiempaa paremmin kieli- ja kulttuuriosaamisen mahdollisuudet liiketoiminnassa. Hankkeessa on mukana useita Itä-Suomen alueen yrityksiä ja muita työelämän vaikuttajia. Hankkeen toteutuksesta vastaa Itä-Suomen yliopiston humanistinen osasto ja se kestää kolme vuotta (1.9.2019–31.8.2022). Hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto (ESR) Kestävää kasvua ja työtä 2014–2020 -ohjelmasta.

Tälle sivulle kokoamme uutisia, tietoa tapahtumista, hankkeen tuloksia sekä humanistien ja työelämän edustajien blogikirjoituksia kiinnostavista teemoista. Pysy kuulolla!