KYSin tieteellinen kirjasto avattiin virallisesti 11.5. / KUH Medical Library was officially opened 11th May

Kuopion yliopistollisen sairaalan tieteellisen kirjaston virallisia avajaisia uusissa tiloissa vietettiin keskiviikkona 11. toukokuuta.

The opening ceremony of the new space of Kuopio University Hospital Medical Library was held on Wednesday 11th May.

Avajaiset
Avajaisvieraita
Avajaisnauhan leikkasi johtajaylilääkäri Jorma Penttinen.
Avajaisnauhan leikkasi johtajaylilääkäri Jorma Penttinen. The ribbon was cut by medical director Jorma Penttinen.
Avajaisvieraita. Guests.
Kirjastonjohaja Jarmo Saarti korosti puheessaan kirjaston merkitystä oppimisympäristönä.
Kirjastonjohaja Jarmo Saarti korosti puheessaan kirjaston merkitystä uutena oppimisympäristönä. Libraryd director Jarmo Saarti emphasized the importance of the library as a learning environment.
Musiikista vastasi Kansanlauluyhtye iLO
Kansanlauluyhtye iLO
iLO
Malja uudelle kirjastotilalle. A toast to the new library space.

Tuulevi Ovaska,  palvelupäällikkö / head of services,  KYSin tieteellinen kirjasto / KUH Medical Library

Kuvat / Photos: Anna Laukkanen, KYS, Viestintä & Tuulevi Ovaska