Nostoja syksyn ohjelmasta

Kuvassa nuoria henkilöitä kirjojen, tietokoneen ja kahvikupin ääressä sekä logot: ESR, HUMUS, Vipuvoimaa EU:lta, ELY-keskus, UEF

Ennakkotietona poimintoja tulevan syksyn ohjelmasta:

• Kaipaatko tukea urapohdintoihisi ja tavoitteidesi kirkastamiseen? Syyskuussa käynnistyvä mentorointiohjelma voi olla sinua varten! Ilmoittautuminen on käynnissä 31.8.2021 asti.
  • HUMUS-opiskelijatyöryhmän toimintaan voi ilmoittautua 1.–16.9.2021.
  • Tule moikkaamaan meitä ja opiskelijatyöryhmämme jäseniä HUMUS-pop-up-pisteelle Agoralle 15. ja 16.9. Luvassa triviaa ja muuta hauskaa.
  • Haku päälle 6 – Humanistien työelämäviikko 20.–24.9.2021. Ohjelmassa kiinnostavia yritysvierailuja, tietoa freelancer-työstä, koulutusta oman työn johtamisesta ym.
  • Myös marraskuussa on luvassa työelämäasiaa. Haku päälle 7 – Humanistien työelämäviikko 15.–19.11.2021. Ohjelmassa yritysvierailuja, tietoa ohjelmisto-osaamisesta ym.

Ilmoittautumiset ja tarkemmat ohjelmat mm. Haku päälle -viikoille julkaistaan syksyllä.