Tulevaisuuden osaaja – taitoja työelämään to 28.11. (opiskelijoille)

Hankkeemme järjestämää Tulevaisuuden osaaja – miksi humanisti? -päivää edeltää humanistinen osaston järjestämä Tulevaisuuden osaaja – taitoja työelämään -tapahtuma, joka on suunnattu humanististen alojen opiskelijoille.

Aika: klo 10.00–14.00
Paikka: Agora-rakennus, Yliopistokatu 4
Vapaa pääsy, ei ennakkoilmoittautumista.

10.00–11.30 sali AG101 Humanistit työelämässä – mitä työelämästä on hyvä tietää? Millaisia palveluja Akava jäsenliittoineen voi tarjota sinulle? Kaikille avoin info. Paula Antell, järjestöasiantuntija, Akavan Erityisalat.

11.30–14.00 sali AG102 Pop in -portfoliopaja
Haluaisitko saada palautetta tekeillä olevasta portfoliostasi? Portfoliopajassa on paikalla kokeneita asiantuntijoita, joilta saat vinkkejä ja kommentteja suunnatessasi työelämään. Piipahda paikalla sinulle sopivana hetkenä. Ilmainen kahvi kymmenelle ensimmäiselle.