Tervetuloa kirjastoon uusi opiskelija ja onnittelut opiskelupaikan johdosta!

Opintojen alussa saat paljon erilaista tietoa yliopistosta, opiskelusta, kaikesta yliopistoelämään kuuluvasta ja vähän muustakin. Jotta pääsisit mahdollisimman hyvin alkuun opinnoissasi, voit tutustua kirjastoon liittyviin asioihin monin eri tavoin.

• Osallistu tuutoriryhmäsi kirjastokierrokseen: saat paljon hyviä vinkkejä käytännön asioista. Kysy rohkeasti meiltä, jos jäi jotain epäselvää.
  • Käy tieteenalakohtaisissa Kirjastostarteissa, ja tutustu samalla oman alasi tietoasiantuntijaan.
  • Kysy kirjastosta; kirjaston työntekijöinä teemme parhaamme, jotta opiskelusi lähtisi mahdollisimman hyvin käyntiin!
  • Tutustu Kirjasto-infoa– oppaaseen sekä kirjaston www-sivuihin. Seuraa myös  ajankohtaista tiedottamistamme.
  • Kirjaston Pop up -infopisteitä on syyskuussa Snellmanian ja Canthian käytävillä Kuopion kampuksella sekä Joensuussa  Carelia-rakennuksessa. Tule kysymään, juttelemaan tai muuten vaan tutustumaan meihin.

Tapaamisiin kirjastossa!

Arja Juntunen