Tervetuloa kirjastoon uusi opiskelija, ja onnea opiskelupaikkasi johdosta!

Syksyyn liittyy muutos ja odotus. Kiinnostavat uudet opiskelut alkavat. Ensimmäisinä viikkoina saat paljon tietoa yliopistosta, opiskelusta, kaikesta yliopistoelämään liittyvistä asioista, ja vähän muustakin.

Ota kirjastosta irti kaikki hyöty heti opintojen alusta lähtien. Opinnot lähtevät käyntiin hyvin, kun tiedät mihin ja miten kirjastoa käytetään.

Toimi näin:

• Osallistu tuutoriryhmäsi kirjastokierrokseen; saat hyviä vinkkejä käytännön asioista. Kysy rohkeasti, kun asiat jäävät epäselviksi!
  • Käy syyskuussa kirjaston järjestämässä oman tieteenalasi Kirjastostartissa.
  • Kysy kirjastosta tai verkossa chatin kautta; jokainen kirjaston työntekijä tekee parhaansa, jotta opiskelusi lähtisi mahdollisimman hyvin käyntiin!
  • Tutustu Uuden opiskelija oppaaseen ja kirjaston www-sivuihin.
  • Olemme pop-up -infopisteissä syyskuussa 1. -11.9. Joensuussa Carelia-rakennuksen aulassa ja Kuopiossa Snellmanian aulassa ja Canthian käytävällä. Tule kysymään, juttelemaan tai muuten vaan tutustumaan meihin.
  • Katso ajankohtaiset tiedotteemme Facebookissa ja seuraa kirjastoelämää blogissamme . YouTubessa on lisää ohjeita, neuvoja ja vinkkejä.

Opiskeluintoa ja menestystä kaikille opiskelijoille ja tapaamisiin kirjastossa!

9508-795x345

Tuula Rissanen