HUMUS pop-up tulee jälleen 26.10.2021

Tervetuloa HUMUS-pop-up-pisteelle Agoran käytävälle 26.10.2021 klo 11.30–15.00 tapaamaan HUMUS-hankkeen työntekijöitä ja opiskelijatyöryhmää.

Pop-upin teemana on tällä kertaa työelämän digitaidot, joiden merkitys opiskelu- ja työympäristöissä kasvaa jatkuvasti. Tule kertomaan meille, millaiset digitaitoihin ja työelämään liittyvät asiat sinua askarruttavat, ja osallistu humanistitriviaan. Tarjolla on myös kahvia ja tietoa tulevista työelämätapahtumista, joihin osallistuminen on mitä mainioin keino kuulla työelämästä, kehittää omia työelämävalmiuksia sekä saada täytettä portfolioon.

HUMUS pop-up järjestettiin viimeksi syyskuussa. Pisteellä keskusteltiin humanistien opinnoista, työelämämahdollisuuksista sekä tulevista työelämätapahtumista.  Pisteellä kävijät saivat myös kirjoittaa seinäkkeelle, mitä heille tulee mieleen sanasta humanisti.

Kuvassa on seinäke, johon on kiinnitetty kysymys "Mitä tulee mieleen sanasta humanisti?" Seinäkkeeseen on kirjoitettu käsin vastauksia, mm. monipuoliset työllistymismahdollisuudet, ym.

Sana humanisti herätti opiskelijoissa monenlaisia innostavia ajatuksia.

Teksti: Tuuli Ahonen, väitöskirjatutkija ja opiskelijatyöryhmän jäsen