ePress-sanomalehtipalvelun koekäyttö alkaa 12.1.2015

Tiesitkö, että loppiaisena Suomussalmen Palloseuran ja Kuhmon Kivan divarivääntö venyi voittolaukauskilpailuun asti (Kuhmolainen 2/15)? Onko kukaan muistanut mainita, että työttömyysaste laski Karkkilassa marraskuussa (Karkkilalainen 1/15)?

Maanantaista 12.1. lähtien voit itse pitää sormen maailman pulssilla ePress-sanomalehtipalvelun avulla! Palvelusta löydät noin 170 kotimaista maakunta- ja paikallislehteä uunituoreina näköisversioina. Palveluun pääset suoraan Itä-Suomen yliopiston verkosta ilman erillistä tunnistautumista. Etäkäyttömahdollisuutta ei ole. Palvelua testataan Itä-Suomen yliopistossa kuukauden ajan.

ePressin löydät täältä  sekä Nelli-portaalin tietokantahaun kautta.

Nyt ei pakkaset haittaa – kouraan kuuma kuppi kahvia, jalat pöydälle ja lehtiä selailemaan!

Harri Parviainen
tietoasiantuntija