Yhteistyössä

Itä-Suomen yliopiston HUMUS-hankkeessa (ESR) osaamista kehitetään yhdessä työelämätoimijoiden kanssa. Mukana hankkeessamme ovat:

Lisäksi teemme yhteistyötä hankkeiden ja opiskelijajärjestöjen kanssa.

Liity yhteistyökumppaniksi

Itäsuomalainen yrityksesi, yhdistyksesi tai osuuskuntasi voi vielä liittyä yhteistyökumppaniksemme. Alalla ei ole väliä, kunhan kansainvälisyys, monikulttuurisuus, vuorovaikutus, viestintä tai digitalisaatio koskettavat toimintaasi tavalla tai toisella. Työelämäkumppaninamme pääset etulinjassa mukaan kaikkeen toimintaamme (tapahtumat, koulutukset, opinnäytepankki, jne.) Työelämäkumppanimme saavat myös ensimmäisenä tietoa hankkeen ajankohtaisista asioista kuukausittaisen uutiskirjeen muodossa.

Haluatko yhteistyökumppaniksi tai lisätietoja aiheesta? Ota yhteyttä projektipäällikkö Anna Logréniin, anna.logrén@uef.fi, puh. 050 431 7670.