UEF- Liikunta- ja urheilulääketieteen blogi

On aika aloittaa uusi sivu: Liikunta- ja urheilulääketieteen blogi! Minkälaista on liikunta- ja urheilulääketieteen opiskelu? Minkälaista tutkimusta Itä-Suomen yliopistossa tehdään liikunta- ja urheilulääketieteen saralla? Mihin liikunta- ja urheilulääketieteen asiantuntija voi työllistyä? UEF:in Liikunta- ja urheilulääketieteen oppiaineen opiskelijat kertovat blogissa opiskelustaan Kuopion kampuksella ja maailmalla sekä avaavat mielenkiintoisia opinnäytetyöprosessejaan. Lisäksi pääset lukemaan sekä meneillään että vireillä olevista liikunta- ja urheilulääketieteen oppiaineen tutkimuksista ja monipuolisista urapoluista.

Lue kaikki tekstit opiskelusta, työharjoitteluista, asiantuntijuudesta, tapahtumista ja tutkimuksista!

Tästä alkaa Liikunta- ja urheilulääketieteen blogi!