Uusi vuosi, vanhat kujeet

Ihanaa alkanutta vuotta kaikille!

Olen tänä vuonna innostunut tavallista enemmän pohtimaan kulunutta vuotta; mitä kaikkea tuli tehtyä, saavutettua ja opittua. Kulunut vuosi oli omassa elämässäni melko tapahtumarikas vaihto-opiskelun, parin uuden työpaikan ja maisteriopintojen aloittamisen myötä. Pysähtyminen hetkeen ja menneen vuoden miettiminen on kirkastanut itselleni omia tavoitteita ja opettanut olemaan hieman armollisempi jatkossa.

Myös UEF-lähettiläiden syksy on ollut vauhdikas ja tapahtumarikas. Lähettiläät ovat kiertäneet syksyn aikana lähes sata lukiota ympäri Suomen kertoen yliopisto-opiskelusta ja UEFista. Lähettiläät ovat vierailleet myös messuilla, joista suurimpana varmasti Studia-messut Helsingissä. Lisäksi useat esittelyt yliopistolla, Hae yliopistoon -päivät ja erilaiset palaverit ja tapaamiset ovat pitäneet lähettiläät kiireisinä somesta puhumattakaan. Syksyyn on sisältynyt tuhansia ajokilometrejä, lukuisia hotelliöitä ja satoja sähköposteja, painavia laatikoita, onnistuneita esityksiä ja koskettavia kohtaamisia lukiolaisten kanssa.

Tulevana vuonna on luvassa muun muassa lisää lukiovierailuja, messuja ja somepäivityksiä. Lähestyvän yhteishaun ja pääsykokeiden tiimoilta on myös varmasti tulossa juttua, joten jos hakeminen on ajankohtaista, pysy ihmeessä kuulolla. Myös YouTuben aktiivisempi päivittäminen on yhtenä tavoitteena keväälle, joten toivottavasti pääsette tutustumaan meihin ja opiskeluun lisää myös videoiden välityksellä. Somekanavat pyrimme pitämään aktiivisina ja someviikot pyörähtävätkin käyntiin taas tammikuussa. Ota siis viimeistään nyt Instagramissa @ueflahettilas ja Snapcatissa @uniuef seurantaan!

Jos teillä tulee mieleen postaustoiveita mihin tahansa kanaviin liittyen tai muuta palautetta, niin jätä ihmeessä kommenttia! Olemme iloisia kaikista viesteistä, olette olleet ihanan aktiivisia!

Kuvituksena muutama räpsy lomalta.

Maija // ravitsemustiede