Digitaalinen lehti

Hoitotieteen laitoksella on nyt oma lehti

Lue nostoja laitoksen toiminnasta

Hoitotieteen laitoksen lehden kansilehti 1/2024

Itä-Suomen yliopiston hoitotieteen laitoksen ‘UEF Hoitotiede’ -lehti on perustettu informoimaan nykyisiä ja tulevia yhteistyötahojamme laitoksen toiminnasta. Lehdestä on tarkoitus julkaista kaksi numeroa vuodessa. Kirjoittajina voivat olla hoitotieteen opiskelijat, opettajat, tutkijat, vierailevat tutkijat ja vaihto-opiskelijat sekä alumnit ja laitosjohto.

Lehden ensimmäisen numeron voit lukea joko kuvallisena versiona oheista kansikuvaa klikkaamalla tai pelkkänä tekstinä alla olevasta linkistä:

Plain text ruudunlukija versio UEF Hoitotiede lehti Huhtikuu 2024.pdf

Jos lehti ei avaudu näistä linkeistä, voit pyytää lehden pdf-tiedostona hoitotieteen laitoksen viestintätiimiltä sähköpostiosoitteesta: uef-hoitotiede-viestinta@groups.uef.fi

Hoitotieteen laitoksen kotisivu: Hoitotieteen laitos | Itä-Suomen yliopisto (uef.fi)