Tähtäimessä maisterin tutkinto?

Itä-Suomen yliopiston varhaiskasvatuksen maisteriohjelman painopisteenä on johtaminen

Varhaiskasvatuksen maisteriohjelmaan sisältyvät Varhaiskasvatuksen johtamisen perusopinnot (25 op) antavat laaja-alaiset valmiudet varhaiskasvatuksen johtamisen moninaisiin tehtäviin. Opinnoissa perehdyt pedagogiseen johtajuuteen ja toiminnan laadun vahvistamiseen varhaiskasvatuksessa. Koulutuksessa saat valmiuksia jaetun pedagogisen johtajuuden prosessien ohjaamiseen osana kokonaisvaltaista varhaiskasvatustyön johtamista. Kehityt myös tavoitteellisena ihmisten ja organisaatioiden johtajana. Varhaiskasvatuksen maisterikoulutuksessa vahvistat valmiuksiasi toimia varhaiskasvatuksen moninaisissa toiminta-ympäristöissä ja yhteistyössä erilaisten toimijoiden kanssa. Kouluttajien ja työ-elämän toimijoiden ohjauksessa perehdyt erityisesti yhteisöllisiin lähestymistapoihin johtamisessa ja löydät vahvuutesi johtajana.

Lisätietoja:

Amanuenssi Salla Martinsén